SharpShooter Followers

VIDEO CLIP PERTAMA JINGGA 13 YANG PALING POPULAR

Friday, August 31, 2012

Ramli penyanyi kumpulan Crosstown..kembali ke Rahmatullah...

Penyanyi kumpulan Crosstown dari Pulau Pinang, saudara Ramli baru menghembuskan nafas yang terakhir akibat sakit barah usus. Beliau baru menghembuskan nafas terakhir di Hospital Besar Pulau Pinang sebentar tadi lebih kurang pukul 6.20 petang.

Jenazahnya sedang diurus untuk di bawa pulang ke rumahnya ibu bapanya di Glugor, Pulau Pinang. Beliau masih bujang. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya...amin..



Pada bulan April tahun ini, kumpulan Crosstown juga kehilangan pemain gitar utama "Din Bass" yang juga menghembuskan nafas terakhir akibat barah tulang. Citernya di sini.




Inilah adalah antara dua lagu yang cukup popular oleh Crosstown iaitu lagu "Pulau Pinang Kita"dan "Bicara Tanpa Balasan".



Inilah gambar Ramli kali terakhir Sharpshooter menziarahinya ketika beliau masih di rumahnya di Glugor. Ketika itu pun terasa sedih dan pilu melihat keadaanya yang terlalu kurus dan sakit. Allah lebih menyayanginya... Al-Fatihah..

Tertekan dengan lautan kuning "Janji Demokrasi", video sex @farizmusa Koordinator Jingga 13 tersebar pula...


Mata "setan" umporno amat sakit melihat lautan kuning membanjiri Dataran Merdeka semalam...mereka kata hanya sekitar 500 orang...tak pe lah...b iarkan mereka...kepada penyokong Kuning BERSIH dan Pakatan Rakyat...jangan marahkan mereka sebab itu tanda ajal umporno sudah dekat...mata "setan" umporno sudah rabun...biarkan...biarkan...kih3











UMPORNO DAH KANTOI....


Jika anda berada dipejabat sila pastikan tiada sesiapa disebelah atau tiada sesiapa yang memerhatikan tingkah laku anda.. supaya tak kantoi menonton video seks ketika waktu pejabat.

Jauhkan anak-anak kecil dari PC anda sebelum anda mula menontonnya jika anda sedang berada dirumah.

Tajukpun aku dah tulis video seks.. jadi risiko menonton ketika waktu pejabat korang tanggunglah sendiri, jangan nanti bila kena pecat korang salahkan aku pulak..




Faham apa yang disampaikan?.. Kalau faham bagus!!! sebarkanlah kesegenap alam..

Kalau tak faham ulang sekali lagi..dan ulang lagi...dan ulang lagi...

Buat pencacai UMporNO yang terkena tu.. Nasib hangpa la!! Hangpa memang suka dengan video sex nieeee.....


Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Din Sharpshooter
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

Mata UMporNO kata 500 org jer..

Mata UmporNO amat sakit malam ini..kata mereka hanya 500 org saja..ternyata mata mereka belum merdeka biarpun sudah 55 tahun merdeka..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Thursday, August 30, 2012

Gambar-gambar terkini lautan kuning membanjiri Dataran Merdeka



















Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Din Sharpshooter
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

Gambar-gambar terkini kekuningan "JANJI DEMOKRASI "





BLOGGER ABU NAWAS






















Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Din Sharpshooter
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/