SharpShooter Followers

Saturday, September 12, 2009

Tok Mertua Rizal Huzairi kembali ke Rahmatullah

Ramadhan semakin meninggalkan kita....
Saya menyeru kepada diri saya sendiri dan pengunjung blog sharpshooter, penuhilah 10 malam Ramadhan terakhir ini tahun ini dengan qiamullail, bertaddarus dan beramal sebanyak mungkin. Mungkin Ramadhan tahun ini yg terakhir buat kita.

Semalam saya menziarahi kematian mengejut seorang anak sahabat (Abang Lee) saya yg berusia 30 tahun yang mati dalam kedai. Keluarga hanya mengetahui setelah membuka kedai jam 3.30 petang. Jenazah dikebumikan semalam juga lebih kurang jam 12.30 tengah malam.

Tiba-tiba pagi ini adik Abang Lee pula menghembus nafas yg terakhir. Semalam anaknya pagi ini adiknya pula kembali ke Rahmatullah. Semoga Abang Lee tabah hadapi ujian hidup ini dan semoga ia menjadi iktibar buat kita yang masih diberi peluang oleh Allah untuk hidup di dunia ini. Semoga Allah tempatkan mereka bersama orang-orang yang soleh.

Petang ini pula Tok Mertua Rizal Huzairi (Pembantu Khas Dr mansor Othman TKM 1 P.Pinang) juga telah kembali ke Rahmatullah. Jenazahnya akan dikebumikan esok jam 10 pagi di Masjid Jamek Cherok To'kun. Semoga Allah mencucuri Rahmat ke atas rohnya..Amin..Al-Fatihah...


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/