SharpShooter Followers

Saturday, June 05, 2010

Punca Khairy tidak dilantik Menteri

Najib sudah pasti malu dengan Pemuda UMNO di mana Ketuanya Khairy Jamaludin turut mengadakan demo di Masjid Negara selepas solat Jumaat tetapi malangnya tak sampai 200 orang yang bersamanya.

Kalau nak banding dengan demo Pakatan Rakyat pada hari yang sama....nampak sangat umno sudah hilang sokongan rakyat. Macam
langit dan bumi...

Demo Pakatan Rakyat turut dihadiri pimpinan bukan Islam tetapi demo UMNO pimpinan MIC, MCA, Gerakan, PPP dan lain-lain tak nampak muka langsung.

Umno kalau nak buat demo kena sediakan bas, selepas tu kena bohon
g pada mak cik dan pak cik di kampong-kampong kononnya rombongan 'cik kiah' ni nak melawat Kuala Lumpur. Baru boleh ramai kalau nak harap orang umno mai sendiri berdemo...jadi macam ni la...

Tetapi mungkin juga tidak ramai sebab orang umno di kampong-kampong pun dah tahu UMNO APCO ditangkap khalwat.

Mereka malu bila umno ditangkap khalwat dengan APCO. Mana nak letak muka...

Lokman turu
t kelihatan tetapi senatak sesumpah dan balaci-balacinya tidak kelihatan.

Zulkifli Nordin, Fairus dan Zahrain pejuang agama Islam tulen pun tidak kelihatan. Mereka ke Gaza agaknya...

Mungkinkah pemuda umno sendiri sudah tidak mahu bersama Khairy sebab mereka tahu Najib tak suka Khairy jadi mereka takut datang sebab nanti mereka di cop orang Khairy..takut tak dapat projek pula..

Inilah sebabnya Khairy tidak dilantik menjadi Menteri walaupun namanya disebut-sebut tetapi di saat akhir Najib cantas dan potong nama Khairy sebab Najib tahu Khairy sudah tidak bermaya himpunkan pemuda.

Mungkinkah selepas ini senatak katak kotak sesumpah Ezam akan ambil alih tempat Khairy? Ezam kan pandai kumpul orang..tak gitu..



* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/