Tuesday, November 24, 2009

Saiful atau SialFool

Tiada bukti perubatan yang pasti bagi mencadangkan berlakunya penetrasi ke dalam dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan, inilah yang diberitahu di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Pelik bin Ajaib. Bukti perubatan tiada. Habis tu yang si SialFool tu cakap dan hebahkan 1 Malaysia bahawa dubur dia kena saprah, siapa yang balun dubur busuk dia tu? siap dengan sumpah lagi...Pelik Pelik!! tapi benar...

Tiada penetrasi, dakwaan liwat terhadap Anwar perlu dibatalkan

KUALA LUMPUR: Dakwaan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim berniat jahat dan tidak boleh diterima memandangkan ketiadaan penemuan perubatan berhubung penetrasi, Mahkamah Tinggi di sini diberitahu hari ini.

Peguam R Sivarasa, yang mewakili Anwar berkata bukanlah satu perkara baru bahawa untuk melakukan dakwaan liwat mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan, penetrasi merupakan perkara utama dan teras.

Beliau berkata dalam kes ini, tiada bukti perubatan yang pasti bagi mencadangkan berlaku penetrasi ke dalam dubur pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan. - Berita lanjut di Berita Harian

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

4 comments:

  1. nampak sangat si saifool ni bodoh lagi membodohkan...ataupun org2 di sebalik tabir merancang skandal ini memang bangang tahap gaban! Allah dah banyak kali tunjuk kebenaran tp..org2 di sebalik tabir ni hanyelah manusia lemah yg pandai merancang tp Allah yg menentukan!

    ReplyDelete
  2. Salam Din,

    Mana dapat gambar siSaipol tu...eeem gebu nooo!

    ReplyDelete
  3. Err...bukan yg cakap tiada bukti perubatan tu barisan peguambela Anwar ke? Tak tau la aku tapi biasenye OKT memang akan menafikan segala-galanya....takde bukti laa hape laa...lain la kalau sumber berita nie dari pihak pendakwaan atau Jabatan Peguam Negara yang menyatakan dengan PASTI bahawa tiada laporan perubatan.

    Biarkan perbicaraan berjalan...kite nilai same2...

    ReplyDelete
  4. setakat Anwar yg sakit belakang dan berumur tu,kalau perempuan tendang pun mesti tak boleh bangun.Inikan pulak Sayfool yg muda.Tak reti melawan ke si Sayfool ni.Nak menipu pun agak-agakla.

    ReplyDelete

Jadilah insan yang benar-benar 'MERDEKA'. Berani tampil menyatakan pandangan tanpa takut pada sesiapa kecuali Allah.
Tidak perlu gunakan nama samaran.
Yang baik itu datang dari Allah, yang tidak baik itu datang dari kelemahan kita sendiri.