Saturday, July 11, 2009

YB Dr Mujahid berdebat dengan Khairy di Penang

Saya telah diamanahkan oleh YB Dr Mujahid untuk merakam wacana ini. InsyaAllah saya akan uploadkan video wacana ini untuk tontonan umum.
Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

4 comments:

  1. kenapa lim boo chang dari gerakan lompat masuk pkr lepas pilihanraya diberi pingat,Anuar ismail yang biadap diberi pingat.ahli gerakan banyak diberi pingat,dengarnya ada yang bayar rm200 ribu(akan saya dedahkan)pak mus terima yang bawa lari duit koperasi sri tunas dulu dapat sponser volvo dan ke london(betulke)dan dah jadi senator lepaih ni TYT.siapa yang turut kata dapat semua ni.yang tak ikut cakap akan dipecat dibiar.Apa nak jadi pkr penang.cepat anak muda selamatkan keadilan.Apa yang besar sangat setakat elaun ahli majlis seribu je,sanggup gadaikan maruah PKR.ada udang disebalik batu.pemimpin apa macam ni.Aku tulis ini bukan kerna nak hancurkan parti hampa tapi sedih tengok keadaan ,ada yang ditindas dan cara BN telah kuat menular dalam PKR.
    nak Salahkan DSAI pun tak boleh,dia tu nak disumbat dalam penjara,yang kat luar ni sibuk nak kontrol kroni,jawatan dan pingat,Ambil lah lama mana sangat,nak pegang.Cukup celaka puak puak ni.anak haram lah tu.blogger pun nak digam mulut mereka kalu menkritik yang benar,belum pegang pusat lagi ,kalau pegang pusat dijahitnya mulut bloggel.Anak muda mesti bangkit menyatakan satu dua kata untuk pemimpin buat perubahan.

    ReplyDelete
  2. aku setuju apa yang tan cakap tu.budak ukp yang tak tau apa tu pun aku kesian tengok mereka.memuja dan siap junjung fairus lagi,Apa ni hampa
    takan tak tau fairus tu,dia letak jawatan tak faham faham lagi ke.kenapa nak salah orang lain,sedar lah pemuda,jangan kerna orang kawasan kita ,buat salah pun ok,sekarang pemimpin tu dah tukar,ikut lah mansor,kami tak mau apa apa,kami tak ikut punggung dia pun,ini semua untuk hampa. buka .baru ni tak tengok dia naik kereta apa.

    ReplyDelete
  3. perjuangan yang sanggup minta maaf pada cina ,kerana jawatan.bukan untuk parti,parti dapat tempias yang buruk sekali bila jokaldai ni minta maaf.tak ada maruah,kat luar cakap besar,kata tak hairanlah dan macam lagi.ketua whip apa kalu kuari yang bagi sumbangan kat PKR dijaga,buat salah pun takpa,Apa istimewanya jokal ini.hang din binjai lagi bagus ,10 juta dah duit rakyat kau selamatkan.Tahniah din.jokal masalah lalang tak potong pun tak bolaeh setel.

    ReplyDelete
  4. Anak muda sekarang semua banyak yang dah sedar. saya sanggup ke depan melawan dan menongkah arus demi untuk nak selamatkan PKR. Jika ada bukti dan maklumat boleh beri pada saya. saya akan bongkarkan. setiap artikal yang keluar dalam blog ini, anwar akan dapat melalui emelnya. jgn kita takut pada sesiapa dan jangan kita jual maruah parti pkr. hubungi saya jika dapat maklumat. tuduhan mesti ada bukti. bab kuari saya sudah dapat satu lagi bukti (dokumen) kukuh penglibatan org PKR dalam kuari...adakah mendedah salah laku pemimpin dianggap salah besar dalam PKR? lawan tetap lawan

    ReplyDelete

Jadilah insan yang benar-benar 'MERDEKA'. Berani tampil menyatakan pandangan tanpa takut pada sesiapa kecuali Allah.
Tidak perlu gunakan nama samaran.
Yang baik itu datang dari Allah, yang tidak baik itu datang dari kelemahan kita sendiri.