Friday, September 04, 2009

Kesucian Ramadhan tercemar

Umat Islam hari ini diserang dengan berbagai-bagai cara untuk memesongkan aqidah mereka. Saya menerima e-mail hari ini bertajuk "terima kasih" dari "riana btza" riana.btzn@gmail.com .Inilah risalah yang diberikan.

Ternyata kandungan risalah ini boleh memesongkan aqidah umat Islam. Sejak bila Islam menghalalkan nombor ekor? Menurut ibu tunggal ini, Tok Guru yang memberi nombor ekor katanya yang membuatkan hidupnya berubah.

Semua orang nak kaya tetapi biarlah kekayaan itu datang dari rezeki yang halal. Di dalam Islam, matlamat tidak menghalalkan cara. Klik pada risalah untuk membacanya.



* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

2 comments:

  1. Salam sdr. Din.

    Inilah satu lagi propaganda merusakkan Islam dan Iman. Satu cara menyesatkan Umat Islam.

    Sebenar perkara ini sudah lama tersebar sejak awal tahun lalu lagi. Saya juga ada terima surat ini. Sempat jugalah saya berceramah di pejabat.

    ReplyDelete
  2. bang, haha makin canggih golongan wat noi patou kedah nih. aku selalu terima surat menyurat daripada dia orang dalam kotak surat. tah mana dia orang amik address rumah, tak tau la. ada la tu malaun yang dok jual database address orang.

    rupa2nya sekarang dia orang ni dah masuk alam email pulak dah. canggih2. fitnah didunia akhir zaman, gambar macam tu sesapa pun boleh letak, tapi kalau tengok kuku jari takde rupa islam langsung dengan kuku panjang macam tu.

    hanya orang yang sudah dihitamkan hatinya saja yang akan percaya benda sebegini. untuk yang masih lagi tahu halal haram...dia tak terpedaya. sama2lah kita minta Allah letak kita pada jalan yang benar.

    ReplyDelete

Jadilah insan yang benar-benar 'MERDEKA'. Berani tampil menyatakan pandangan tanpa takut pada sesiapa kecuali Allah.
Tidak perlu gunakan nama samaran.
Yang baik itu datang dari Allah, yang tidak baik itu datang dari kelemahan kita sendiri.