Saturday, April 30, 2011

Nabi Muhammad SAW tidak guna al-Mubahalah menghadapi fitnah seks



Wajib anda tonton video penerangan dan penjelasan panjang lebar dari Prof Dr Harun Din mengenai sumpah mubahalah.


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

4 comments:

  1. ini adalah fitnah yang maha dahsyat. pelakun watak anwar memang manusia yang tidak berguna, tidak berhati perut, sanggup dia bersekongkol dengan eskay, melakunkan watak pejuang keadilan untuk rakyat malaysia. memang pelakun itu kurang ajar. kebenaran akan terserlah sekiranya pelakun itu tampil kedepan. bertaubat dan mengaku persengkokolannya dengan eskay. sebagai seorang yang beriman saya amat yakin kita semua tahu bahawa dalam menghadapi fitnah ini tidak ada yang mampu menolong melainkan allah. maka marilah kita berdoa kepada allah agar allah melaknat pelakun watak anwar itu, ya saya ulangi pelakun watak ds anwar itu perlulah tampil kedepan dan bertaubat. maka marilah kita semua orang islam dalam pakatan rakyat bersama-sama berganding bahu bersatu tenaga dengan mengamalkan sembahyang hajat dan bacaan yasin dengan jumlah jemaah 40 orang selama 40 malam berturut-turut agar allah memberi petunjuk dengan menurunkan bala bencana kepada pelakun watak ds anwar itu dan dengan itu dia akan keluar dari persembunyiannya dan mengaku bahawa dia telah diupah olih datuk eskay. dan dengan itu umno akan terkantoi dan musnah dek fitnah yang dahsyat ini.

    ReplyDelete
  2. ada yang pekak dan buta kot? kan PM kata tidak sama sekali terlibat samaada yang idup atau matipatotlah nuar takot sangat nak bersumpah memang dia buat kot?

    ReplyDelete
  3. LEEKONYOU.. JIKA ANUAR BERSUMPAH SEKALI PUN ADA JUAK UMNO AKAN TUDUH DIA MEMPERMAINKAN SUMPAH!! MEMPERMAINKAN AGAMA!! PUN KENA BALIK!! DIA TAKLAH SEBANGANG HANG!!

    ReplyDelete
  4. leekanyou..kata PM terlibat samaada yang idup atau mati..macamana dengan menteri KDN yang tak arah dan buat tak tahu kes tak tangkap 3 trio oleh KPN?! dok nafi tak terlibat?! 3 trio tu pun ada orang UMNO. Kenapa tak ambil tindakan disiplin sekurang-kurangnya.. Hang yang pekak dan buta!!

    ReplyDelete

Jadilah insan yang benar-benar 'MERDEKA'. Berani tampil menyatakan pandangan tanpa takut pada sesiapa kecuali Allah.
Tidak perlu gunakan nama samaran.
Yang baik itu datang dari Allah, yang tidak baik itu datang dari kelemahan kita sendiri.