SharpShooter Followers

Sunday, October 18, 2015

Kursus Celik iT Sg Besar

Exco Pendidikan, Pembangunan Modal Insan, Sains, Teknologi dan Inovasi Selangor, YB Nik Nazmi Nik Ahmad telah menganjurkan kursus celik iT bagi memastikan warga Selangor celik iT agar tidak ketinggalan dalam arus ledakan maklumat di alam maya.

Kursus Celik iT yang pertama telah dibuat di Parlimen Sg Besar. Seramai hampir 50 peserta telah mengikuti kursus celik it ini di bawah seliaan Blogger Sharpshooter dan Blogger Milo Suam.

Tahniah kepada peserta kursus celik iT di Sg Besar kerana menghadiri kursus ini terutamanya Hj Fauzi selaku Ketua Cabang Sg Besar yang mengambil inisiatif mengumpulkan semua peserta bagi menjayakan kursus ini.

YB Nik Nazmi ketika berucap sebelum menyampaikan sijil kepada peserta berkata " saya bangga dengan komitmen anda semua untuk menimba ilmu dan selepas ini saya berharap anda semua akan menjadi agen menyebarkan segala maklumat yg tepat dan betul terutamanya maklumat tentang Kerajaan Negeri Selangor. "

Beliau berharap kegemilangan blogger Pakatan Rakyat di zaman era awal reformasi hingga 2008 akan kembali menguasai dunia alam maya ini.