SharpShooter Followers

Friday, February 22, 2013

PKR kumpul tuntut Polis Kepala Batas bebas Lim Chee Leong sekarang

SEKUMPULAN aktivis PKR Pulau Pinang berhimpun di perkarangan IPD Polis Kepala Batas petang ini ekoran penahanan reman rakan mereka, Lim Chee Leong selama sehari semalam bermula pagi tadi.

Ketua AMK Pulau Pulang, Amir Ghazali berkata, Lim Chee Leong, Naib Ketua Pasukan Keadilan Perai ditahan bagi membantu siasatan satu kes pergaduhan yang membabitkan bekas pekerjanya di kawasan komersial Jalan Raja Uda, Bagan pada Selasa lepas

"Bekas pekerja Lim Chee Leong kutip duit parkir RM5 satu kereta secara tidak sah dan tanpa pengetahuan Lim Chee Leong sendiri.

"Perbuatan Jusrul (bekas pekerja Chee Leong) itu menyebabkan pelanggan kedai Lim Chee Leong tidak puas hati, sampai berlaku pergaduhan. Lim Chee Leong cuba dibabitkan sedangkan itu perbuatan bekas pekerjanya," ujar Amir di sini.

Ketua Jingga 13, Amizudin Ahmat yang lebih dikenali sebagai sebagai blogger 'Sharpshooter', Abg Latif (Ketua Cabang Kepala Batas) antara aktivis yang hadir di sini.

Wakil peguam mangsa berkata, pihaknya sedang berusaha mendapatkan perintah membebaskan anak guamannya itu petang ini juga.

Berita lanjut mengusul kemudian.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone