SharpShooter Followers

Monday, January 13, 2014

Jingga 13 - Ziarah Blogger Omak Kau dan Sampaikan Sumbangan



Sent from my BlackBerry 10 smartphone.


Semalam 12 Jan 2014,Team Sekretariat Jingga 13 Malaysia telah mengunjungi blogger Omakko di rumah beliau bertempat di Klang,Selangor.

Blogger Omakko telah memohon keluar daripada Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang walaupun dalam keadaan kondisi yang lemah setelah disahkan dijangkiti virus denggi dan kencing tikus oleh pihak doktor kerana memikirkan anak dan ibu beliau tiada sesiapa urusi.

Alhamdulillah berkat doa semua dan ubat-ubatan serta suplimen,kondisi Omakko semakin baik dan beransur pulih.Walaupun beliau agak pucat tetapi bersyukur ibu tanggal ini mempunyai daya juang yang tinggi dan tidak pernah menyerah kalah untuk terus kembali sihat dan pulih sepenuhnya melawan virus yang berada dalam tubuhnya demi anak beliau yang istimewa dan ibunya yang sudah lanjut usia.

Team Sekretariat Jingga13 turut menyampaikan sumbangan hasil kutipan dan sumbangan ikhlas daripada komrad dan ahli Jingga13 serta sumbangan orang ramai. Sumbangan tersebut disampaikan oleh Ketua Koordinator Jingga13 Malaysia kepada blogger Omakko.Semoga sumbangan ikhlas tersebut dapat meringankan bebanan dan dapat membeli ubatan serta suplimen yang dapat menyembuhkan beliau.

Jingga 13 Malaysia merakamkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah menghulurkan sumbangan ikhlas di akaun milik Komrad Eja , Timbalan Setiausaha Jingga13 Malaysia bagi menguruskan dana segera membantu blogger Omakko.Semoga Allah SWT membalas jua.

- mesej whasap daripada blogger Omakko " Menerima Kunjungan kasih dari team Jingga13 di bawah seliaan chip cikgu fariz yg membawa sumbangan kepada omakkau...terima kasih tak terhingga diucapkan..hanya Allah swt saja yg dapat membalasnya."

http://omakkau.blogspot.com/2014/01/menerima-kunjungan-dan-ziarah-kasih.html?m=1