SharpShooter Followers

Monday, November 28, 2011

Ku genggam kata-kata azimat perjuangan @syedhusinali

Kongres Nasional berakhir sudah kelmarin, tercatat sejarah di Johor negeri lahirnya umno dan negeri Johor adalah negeri umno yang paling kuat di dunia berjaya ditembusi Keadilan 3 hari 3 malam berkampong di sana.

Sebelah siangnya berkongres sebelah malamnya memberi penerangan kepada rakyat Johor, Alhamdulillah sambutan luar biasa di Johor tak seperti dahulu yang memang sukar untuk ditembusinya.

Biarpun tekanan pihak berkuasa juga luar biasa sikapnya terhadap rakyat Johor terutamanya tuan rumah tempat ceramah tetapi kini rakyat Johor sudah begitu berani menghadapi tekanan pihak berkuasa yang menjadi kuda kepang tunggangan umporno.

Semasa di Kongres, sharpshooter tidak lepaskan peluang bertemu dengan tokoh pejuang veteran Senator Syed Husin Ali, seorang tokoh yang amat sharpshooter hormati.

Kesempatan bertemu berbual dan membeli senaskah buku "MEMOIR Perjuangan Politik Syed Husin Ali" dengan harga RM30 siap dengan tandatangannya dan kata-kata semangat menjadikan buku ini terlalu istimewa buat sharpshooter.

Syed Husin Ali berkata "Kalau mereka kata saya fitnah..saman jerlah..saya tulis dalam buku.."

"Perjuangan tidak ada jalan mudah..yang penting kita tahu apa yang kita perjuangkan dan mesti ikhlas dalam perjuangan..." Katanya lagi.

"Jangan putus asa dengan sepak terajang dalam politik, kena banyak sabar dan istiqamah dalam perjuangan"

Buku ini membongkar rahsia mengapa katak-katak jadian itu melompat..itulah yang membuatkan katak-katak kepanasan bak disalai api melompat tinggi kepanasan...umur katak-katak ini pun dah tak lama..sebab itu mereka kuat mencerca Anwar supaya mereka dipilih untuk menjadi calon B-END.

Selepas Kongres sharpshooter terus bermalam di rumah Pak Long di Kg Melayu Majidee, hari ini akan bertolak ke Singapura..