SharpShooter Followers

Friday, October 09, 2009

SMS pesong Aqidah Umat Islam

Baca dan teliti :
"ALLAH AKU CINTAI KAU & AKU PERLUKAN KAU...
DATANGLAH KE HATI KU...
" Kirim kepada 10 orang & lihat kejaiban malam ini...
tolong jangan delete.. Ia benar2 terjadi...
Ini SMS dari ibu ALI SAID - juru kunci sayyida Makkah yang bermimpi bertemu Rasullullah SAW.... Beliau berpesan : "Kuatkan aqidah dalam ibadah kerana dunia ini sudah goyah & tua"... Sebar SMS ini ke 10 muslim, Insya Allah dalam waktu 10 hari akan dapat rezeki besar & jika tidak disebar tunggulah kesulitan yang tiada henti...

Inilah sms yang baru saya terima dan ada lagi sms yang pernah saya terima lebih kurang seperti di atas.

Saya berpesan kepada diri saya sendiri dan juga sahabat-sahabat pengunjung blog sharpshooter, janganlah kita gadaikan aqidah kita dengan perkara-perkara khurafat seperti ini yang boleh memesongkan aqidah kita.

Dulu surat berantai sekarang sms pula. Jagalah aqidah kita.

Sabda rasulullah S.A.W: Maksudnya: “Aku tinggalkan kepada kamu dua perkara yang kamu tidak sekali-kali akan sesat selama kamu berpegang dengan keduanya, iaitu Kitab Allah (Al-Quran) dan Sunnahku


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/