SharpShooter Followers

Wednesday, January 29, 2014

Wanita PKR Pusat berdiri teguh di belakang Anwar

Kenyataan Media 

YB Zuraida Kamaruddin
Ketua Wanita
Parti Keadilan Rakyat

28 Jan 2014

Sayap Wanita Keadilan pusat baru baru ini telah mengambil langkah untuk berdiri teguh di belakang Ketua Umum parti Dato Seri Anwar Ibrahim dengan keputusan beliau untuk bertanding di DUN Kajang,Selangor Darul Ehsan. 

Wakil sebelum ini iaitu dari PKR Lee Chin Cheh telah meletak jawatan sebagai ADUN Kajang secara sukarela dengan niat untuk menguatkan parti PKR dan Pakatan Rakyat umumnya. Untuk itu Wanita Keadilan mengucap terima kasih kepada beliau.

Abigail Adams isteri kepada Presiden Amerika Syarikat yang kedua, pernah berkata, "keperluan utama melahirkan pemimpin yang hebat".

Dato Seri Anwar Ibrahim sebelum ini sendiri pernah menghadapi pelbagai cabaran getir dalam kareer politik beliau. Dalam masa begini, adalah amat sesuai ketokohan beliau dalam politik amat diperlukan dalam menghadapi tanggungjawab yang amat besar ini.

Keberanian yang jitu adalah kebolehan kepimpinan dalam membuat keputusan yang betul dan tepat dalam keadaan apa sekalipun.

Oleh itu, Wanita Keadilan ingin menyeru semua ahli untuk berhenti dari membuat anggapan dan spekulasi yang merugikan.

Tugas kita sekarang adalah untuk fokus pada pilihanraya kecil akan datang dan memastikan Pakatan Rakyat memperolehi majoriti yang lebih besar pada kali ini.

Kami akan mempamerkan solidariti di belakang kepimpinan Dato Seri Anwar Ibrahim.

YB Zuraida
Ketua Wanita 
Parti Keadilan Rakyat
Ahli Parlimen Ampang‎

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.