SharpShooter Followers

Wednesday, January 13, 2010

Misi tawan Melaka...


Shamsul Iskandar Ketua AMK Pusat yang juga disebut-sebut bakal Ketua Menteri Melaka yang akan datang telah memulakan langkah awal sebagai persiapan untuk menawan negeri Melaka.

Beliau telah memesan 6000 ribu bendera PKR untuk misi tersebut. Ini buat permulaan katanya...Dalam perjuangan.... bendera penting untuk pertempuran dalam pilihanraya... Beliau telah menyusun strategi selama dua tahun mul
ai dari sekarang untuk memastikan Melaka jatuh ke tangan Pakatan Rakyat.

Sementara itu, AMK Kapar juga telah bersiap siaga dalam pilihanraya akan datang... Bahang pilihanraya makin terasa biarpun tahun 2010 Piala Dunia semakin hampir.
AMK Kapar telah memesan 1200 bendera sebagai persiapan awal.




Perak dibawah kepimpinan Mustafa Kamil Ayub juga pada 1 Januari tahun 2010 telah membeli 1300 bendera PKR sebagai langkah awal untuk pilihanraya Perak.

Beliau yakin keputusan mahkamah akan memihak kepada YB Nizar katanya. Sekiranya keputusan mahkamah memihak kepada YB Nizar, sudah pasti Dun Perak akan dibubarkan.

Begitu juga bagi Adun Batu Cave YB Amirudin Shari dan juga Ahli Parlimen Machang YB Saifudin Nasution telah membeli awal bendera dari saya sebagai persiapan awal
untuk pilihanraya.

Kata mereka beli sedikit-sedikit mulai sekarang tidaklah terasa sangat nanti bil
a tiba pilihanraya. Masalah bendera kurang sering menjadi masalah dalam Pilihanraya.

Jadi kepada sesiapa yang mahu membeli bendera PKR atau pun PAS bolehlah hubungi saya di talian 016- 469 5343

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/