SharpShooter Followers

Thursday, March 24, 2016

Warkah dari Penjara Kajang

Surat dari Penjara Kajang.

23 MAC 2016 (RABU) PENJARA KAJANG

AsSalam, Ide dan Jemaah, Ustaz Siddiq, Prof Redzuan, Prof Din, Bahrin, Ipin, Din, Naj dan Semua

1) Alhamdulillah saya dlm sel penjara sihat.

2) Masa kat sini rasa terlalu lama utk habis satu hari kerana kebiasaan yg padat dgn aktiviti.

3) Dlm sel aktiviti utama makan dan tidor.

4) Saya penuhi masa utk tampung amal Ibadah yg byk tertinggal di luar, solat dan baca Al Quran, juga sedang mencatat Karya, Insyaallah nanti kita terbitkan

5) Sistem pengurusan Penjara punya class yg cukup rendah, tiada kualiti dgn mentaliti pegawai dan kakitangan yg entah apa2.

6) Saya juga sedang cuba utk berbincang dan berunding dgn pengurusan utk mengaktifkan Perpustakaan di Blok tempat saya menginap, Blok G. Nanti Ide boleh bantu sumbang pelbagai buku dan bahan Ilmu untuk pembelajaran.

7) Saya mohon doa Ustaz dan semua utk sy sihat, anak dan isteri saya cekal semangat dan Insyaallah usaha pembebasan segera berhasil.

Wasalam
YAHYA SAHRI

Maklumat tambahan  mengenai keadaan Hj Yahya.

Beliau sekarang ditempatkan di  blok klinik penjara. Ada 9 orang dalam blok ini. Boleh tidur atas tilam. Keadaan selesa sedikit.