SharpShooter Followers

Sunday, May 05, 2013

P085 PEKAN - @farizmusa bakal cipta sejarah besar..

Keputusan P085 Pekan tentunya menjadi tumpuan seluruh rakyat Malaysia, Najib ditentang oleh calon anak muda Cikgu Fariz Musa MPP Keadilan dan Koordinator Jingga 13 Malaysia.

Najib habis banyak masa di Selangor maklumlah beliau Pengerusi BN Selangor. Ini memberi peluang yg baik buat cikgu Fariz Musa jelajah tanpa gangguan di Pekan malah Fariz Musa juga sempat bertemu petugas BN di bilik gerakan mereka. Yang menariknya ramai petugas BN yang berbisik pada Fariz Musa."Ini cuma wayang jer sebab nak ambil duit.."

Manakala orang Asal pula majoroti ketika bertemu Fariz Musa, mereka juga bertekad akan berubah kali ini..slogan #INIKALIlAH juga tak lekang dibibir mereka. Mereka mengadu tentang nasib tanah mereka. Mereka janji akan mengundi Fariz Musa kali ini.

Begitu juga tentera di kem Batu 10 yang sudah berani buat perubahan. Isu seleweng tabung tentera cukup terkesan di hati tentera.

Buat pembaca blog sharpshooter..Jika Anwar menang di Permatang Pauh...itu perkara biasa..jika Fariz Musa menang di Pekan tewaskan Najib Razak..itu perkara LUAR BIASA..insyaAllah sejarah akan tercipta di Pekan..takbir..



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone