SharpShooter Followers

Wednesday, March 28, 2012

Ustaz Salleh Man dan Anwar akan lompat parti

Inilah gambar bukti nyata Ustaz Salleh Man akan lompat parti menurut "otak lembu" umporno hanya kerana duduk sekali bila terserempak di kedai makan. Kalau kata bodoh nanti marah pula...kih kih kih...


Gambar ini lagi jelas bukti Anwar akan lompat parti sebab dah pekena sekali Teh tarik...Najib dah rasuah Anwar teh tarik...Anwar nie kalau dengan teh tarik dan kalau ada pula cucok kodok...pantang dia..pantang tengok...kih kih kih..

Mk - Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Salleh Man menafikan spekulasi bahawa beliau merancang untuk melompat atau meninggalkan parti kerana tidak berpuas hati dengan kerajaan negeri pimpinan DAP.

ADUN Permatang Pasir berkata, dakwaan itu dibuat oleh "budak Umno" yang menangkap gambarnya bersama Ketua Pemuda Umno Permatang Pauh Mohd Zaidi Mohd Said dan penyelaras BN Permatang Pauh Rahim Man.

Saleh berkata, mereka hanya bersalaman dan tidak banyak bercakap sebelum beliau beredar selepas mendapati sekumpulan anggota Puteri Umno mengadakan pertemuan di situ.

Sebelum ini, terdapat dakwaan di blog yang tidak dikenali berhubung spekulasi melompat parti itu dengan menyandarkan kepada gambar pertemuan itu.


Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/