SharpShooter Followers

Thursday, March 22, 2012

Dr Ezani ikon baru dunia masakan


SELEPAS dua bulan diangkat sebagai juara sulung MasterChef Malaysia, Dr. Ezani Farhana Md. Monoto mengakui kehidupannya sudah banyak berubah.

Katanya, sebelum dia menyertai program realiti masakan popular dunia itu, dia begitu mudah untuk bergerak ke mana sahaja tanpa ada yang mengenali.

Namun, kini segala-galanya berubah sekelip mata. Dr. Ezani sendiri memberitahu dia perlu mengambil masa untuk mengadaptasi kepada kehidupan barunya sebagai seorang selebriti.

“Sekarang ke mana sahaja saya pergi orang akan menyapa dan mahu mengambil gambar. Ada kala saya merasakan diri ini seperti bermimpi pula kerana tidak menyangka akan melalui perjalanan sebagai seorang selebriti.

“Apa yang lebih membuatkan saya berasa rendah diri apabila ada pihak yang mengangkat diri saya sebagai seorang ikon. Sesungguhnya ia membuatkan saya benar-benar rasa terharu.



Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/