SharpShooter Followers


Tuesday, April 05, 2011

Sah polis apco kuda tunggangan umno



Sidang media oleh Yusmadi MP Balik Pulau.

Gambar di atas jelas menunjukkan polis apco baru turun dari kereta polis apco Balik Pulau duit rakyat WGR 9782 bertindak mewakili pemuda umno yang tidak ada telur untuk menurunkan bendera Keadilan di Pekan Kongsi Balik Pulau pada 2 April 2011 jam 11:12 am sebelum ketibaan rosmah najib.

Gambar ini pula bukti jelas polis apco Balik Pulau bertindak mewakili pemuda umno yang memang tidak ada telur dan yang lebih menghairankan mengapa tidak ada bendera umno yang dipasang, tak ada bajet untuk bendera umno ke?

Sepatutnya AMK Balik Pulau terus bertindak mempertahankan bendera Keadilan dari dibuang oleh polis apco. Mungkin tak cukup berani agaknya..hahahaha..

Polis apco memang telah menelefon Ketua AMK Balik Pulau untuk menurunkan bendera Keadilan yang dipasang pada Jumaat malam tetapi AMK Balik Pulau tetap bertegas tidak mahu turunkan bendera tersebut.

Akhirnya pada pagi hari Sabtu, polis apco Balik Pulau telah menjadi tunggangan umno untuk membuang bendera Keadilan.

Tempat baner ini asalnya diletakkan baner Pakatan Rakyat dan bendera Keadilan tetapi telah dibuang dan telah digantikan dengan baner rosmah najib.

Akhirnya rosmah najib terpaksa dibawa melalui jalan Pondok Upeh kerana tidak mahu rosmah najib melihat bendera Keadilan yang banyak di pasang di Pekan Kongsi. polis apco hanya buang bendera yang dipasang selepas turun dari bukit sehingga masuk jalan Pondok Upeh.

Polis apco telah menghubungi Ketua AMK Balik Pulau sdr Faizal, siapa yang ambil gambar di atas, Faizal jawab itu tak penting tetapi yang penting mengapa hangpa turunkan bendera Keadilan. Terkunci mulut polis apco nak jawab. Faizal tanya lagi, hangpa tau mana ada gambar tu, polis apco jawab dalam FB Amizudin Sharphooter....pulak dah...pantau jangan tak pantau..hahahaha..

Tanyalah pemuda umno, depa akan kata susah nak ambil balik dah P.Pinang dan akan jadi seperti negeri Kelantan. Sekali jatuh sukar nak rampas kembali kecuali jika dibuat rampasan seperti di Perak.

Kepada polis apco, ingatlah gaji hangpa, kereta yang hangpa naik, duit petrol, baju uniform yang hangpa pakai, semuanya adalah duit pembayar cukai rakyat Malaysia bukan duit umno tetapi yang pasti duit judi memang telah dicampur sekali dan tidak diasingkan seperti yang disebut oleh Pak Menteri umno apco b-end dalam Parlimen. Jadi bertindak secara profesionallah...jangan jadi kuda tunggangan umno apco.

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/