SharpShooter Followers

Monday, February 04, 2013

Dun Chupping tak selamat bagi UMNO

Ketika sharpshooter bersama Fariz Musa ke Felda Chuping baru-baru ini, sempat bertemu dengan pengikut blog sharphooter, Ketua Pemuda PAS Chuping Abdul Aziz Ahmad.

Ketika berbual selepas ceramah di kedai kopi, katanya "saya cukup yakin Dun Chupping akan dapat ditawan, perubahan minda masyarakat terutama di kawasan felda juga berubah, mereka yang berdemo ketika Fariz Musa datang ceramah itu hanya sebahagian kecil saja, umno paling takut dengan ceramah Fariz Musa, Koordinator Jingga 13 Malaysia kerana cikgu Fariz menggunakan slide dan video seperti wayang pacak, ini yang umno cukup takut kerana cikgu Fariz tunjukkan bukti dan fakta. "

"Bayangkan rumah yang Cikgu Fariz Musa ceramah itu adalah rumah Ketua Wira Perkasa, Perkasa di Perlis kebanyakkan menyokong Pakatan Rakyat kerana mereka muak dengan tindak tanduk Ibrahim Ali. Minda mereka telah terbuka setelah mereka mendengar dan melihat sendiri bukti-bukti penyelewengan pimpinan umno seperti yang cikgu Fariz dedahkan" tambahnya lagi.

Diakhir perbualan beliau menambah, "saya cukup yakin InsyaAllah Dun Chupping akan berjaya ditawan setelah culaan dibuat, sambutan dan jawapan yang rakyat berikan amat memberangsangkan.. mereka bertekad akan menyokong Pakatan Rakyat, kerana Pakatan Rakyat kuatlah maka umno terpaksa beri duit seperti Br1m, bagi duit ambil tetapi bila pangkah tetap pangkah Pakatan Rakyat"


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone