SharpShooter Followers

VIDEO CLIP PERTAMA JINGGA 13 YANG PALING POPULAR

Saturday, October 24, 2009

Iklan Coke menghina Islam


source : from email
Ini adalah email yang kuperolehi yang mana menunjukkan satu iklan coke yang telah di tayangkan di Eropah.. perhatikan yer!!!

Bila di lihat dan diperhatikan dengan teliti, yang di 'saf' belakang tu orang sebenarnye. Mereka mengiklankan solat dengan berpakaian seperti ini. Berkupiah jenama 'coke'.

Mula2 t
engok dekat email, aku x berapa perasan sebenarnye pic ni adalah 'orang' sebab yang 'saf' kat belakang tu sebijik macam botol air yang disusun. cantik jer. Tapi aku mula perasan biler tengok 'imam' yang dekat depan tu tengah sujud. Nampak tangan. Tergamam aku.

Perhatikan word 'coca-cola'. Cube beli satu botol coke dan koyakkan plastik cover die, & then terbalik kan. Kite akan dapat lihat tulisan nya akan menjadi '' La' Muhammad La' Makkah ''. yang bermasud TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH.

Sedarlah wahai sahabat2, bile kita mengucapkan kata-kata TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH, sebenarnya akidah kita dah terpesong. Kita renungkan kembali, bangsa yahudi tidak akan aman selagi Islam itu tak tenggelam.

Mereka sering berusaha menghancurkan ISLAM. Dan bila kita lihat balik, sebahagian usaha mereka telah hampir berjaya kerana orang Islam kini lebih terikut dengan budaya barat. Bangsa Yahudi tahu, mereka tidak boleh mengalahkan ISLAM dengan peperangan dan mereka cuba untuk musnahkan ISLAM melalui pemikiran.

Sama-samalah kita boikot coke..
:// air coke bila diminum bersama-sama dengan gula2 MENTOS boleh mengakibatkan kematian secara mengejut.

Kalau x percaya buat xperimen ok!!

Anda juga boleh baca Jenayah bunuh sebotol Coke

Sumber - Blog Ibnu Hasyim

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/