SharpShooter Followers

Wednesday, July 29, 2009

1 OGOS - LAWAN TETAP LAWAN



LAWAN TETAP LAWAN


Pengerusi Gerakan Mansuhkan ISA (GMI), Syed Ibrahim Syed Noh berkata pihaknya tidak akan menghadiri perjumpaan dengan pihak polis petang ini berhubung arahan supaya membatalkan perhimpunan anti-ISA anjurannya, Sabtu ini.


Beliau berkata, tidak bermakna bagi GMI menghadiri perjumpaan tersebut, "kerana pihak polis pun sudah memberi amaran".Lagi pula, kata beliau, pihaknya sedang sibuk membuat persiapan untuk mengadakan perhimpunan tersebut.


Sebaliknya, kata Syed Ibrahim, GMI akan menghantar surat rasmi untuk memaklumkan matlamat dan tujuan perhimpunan itu diadakan Sabtu ini.Beliau mengesahkan pihaknya dihubungi oleh pihak polis supaya hadir di ibupejabat polis kontinjen Kuala Lumpur jam 2.30 petang ini.


Semalam, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Muhammad Sabtu Osman mengarahkan GMI dan Majlis Permuafakatan Ummah (Pewaris) supaya membatalkan rancangan mereka untuk mengadakan perhimpunan ISA Sabtu ini.Muhammad Sabtu berkata, polis telah memaklumkan perkara itu kepada Pewaris kelmarin dan akan menemui GMI hari in



* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/