SharpShooter Followers

Thursday, July 01, 2010

Nik Aziz cabar Karpal

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat mencabar Karpal Singh supaya membuktikan konsep negara Islam acuan Pas yang dilaksanakan di Kelantan selama 20 tahun, adalah salah.

Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, kenyataan Pengerusi DAP, Karpal Singh yang menolak gagasan pembentukan konsep negara Islam Pas jika pakatan pembangkang dapat menguasai pentadbiran negara, sebagai kenyataan peribadi.


Menurutnya, Pas akan terus melaksanakan Islam yang diperjuangkan sejak sekian lama walaupun ada bangkangan beberapa pemimpin parti rakan sekutu dalam pakatan pembangkang, termasuk DAP.


“Jika terdapat suara sumbang yang lahir pemimpin parti pakatan pembangkang yang mencurigai hasrat Pas itu, ia adalah pendapat peribadi masing-masing.


"Selagi mereka (yang tidak bersetuju dengan dasar Pas itu) tidak dapat buktikan dasar Islam kami laksanakan ini salah, kami akan terus perjuangkan dasar ke arah pembentukan negara Islam," katanya ketika ditemui selepas mempengerusikan mesyuarat Exco di sini, hari ini.


Sharpshooter :- Menyokong penuh kenyataan Nik Aziz, tidak ada pemimpin lain yang dapat tandingi keperibadian mulia Tok Guru Nik Aziz.

Semoga Allah panjangkan usia dan beri kesihatan yang baik kepadanya..amin..


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/