SharpShooter Followers

Saturday, December 24, 2011

Semoga roh mereka ditempatkan bersama orang-orang beriman...amin

Innalillahi Wainna Ilaihirajiun. Baru sahaja dimaklumkan dengan kematian Allahyarham YB Dr Muhammad bin Daud, ADUN Tendong, Pasir Mas sebentar tadi. Beliau dikatakan meninggal secara mengejut di rumahnya. Takziah diucapkan kepada keluarga beliau, semoga pemergiannya semasa masih berkhidmat dikira sebagai amalan yang baik di sisi Allah SWT. Dan semoga Allah SWT memasukkannya di kalangan hamba2Nya yang soleh.

Bekas Penasihat Agama Perdana Menteri, Tan Sri Dr Abdul Hamid Othman, 72, meninggal dunia akibat strok di pejabat beliau di Maju Junction, di sini, pada kira-kira 5 petang tadi.

Allahyarham yang juga Setiausaha Agung Kehormat Pertubuhan Kebajikan Islam Malaysia (PERKIM) mengalami serangan strok ketika sedang bertugas.

Selain jawatan Penasihat Agama Perdana Menteri, Allahyarham pernah memegang jawatan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri.


Bekas Setiausaha Cabang Permatang Pauh, Saudara Roselai Muhammad, telah kembali ke rahmatullah pagi tadi 23/12/2011 akibat demam panas, Jenazahnya kini berada di kediaman beliau di Permatang Pasir dan akan dikebumikan selepas Solat Asar, Harap maklum.

Al-Fatihah buat semua Allahyarham....dan semoga roh mereka dicucuri Rahmat...amalan mereka diterima Allah dan dosa-dosa mereka diampunkan Allah dan roh mereka ditempatkan bersama orang-orang beriman...amin...

Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/