SharpShooter Followers

Sunday, July 01, 2012

Euro 2012 - Italy diramal menang bergaya tumbangkan juara bertahan Sepanyol

Euro 2012 akan menutup tirainya dengan perlawanan akhir di antara pasukan Italy menentang juara bertahan Sepanyol.

Sharpshooter yakin selepas Italy berjaya menumbang dan membenamkan dengan penuh bergaya ke atas gergasi German 2-1 dalam aksi separuh akhir, malam ini sekali lagi Italy diramal menang dengan penuh bergaya ke atas juara bertahan Sepanyol.

Siannyer kepada penyokong gergasi England dan German, apabila tumbangnya pasukan gergasi kesayangan mereka, mereka membisu seribu bahasa, menangis tak berlagu dan ada yg sampai langsung tutup hp tak tahan baca sms, bbm, tweet dan sebgainya...padan muka.. kah kah kah..

Sementara itu Rapat Umum Perdana, Merdeka Rakyat peringkat negeri Melaka, MALAM INI mula jam 9mlm di hadapan Pej. Keadilan Negeri Melaka, Taman Bukit Piatu Mutiara.

Pemidato : YB Dato' Seri Anwar, YB Mahfuz Omar, YB Anthony Loke, & Ramai lagi...

Tayangan Khas FINAL Euro2012 antra Spain vs Italy turut akan diadakan selepas itu.. Jom hadir... Sebarkan......

Manakala di Kelantan pula Ceramah Umum
1 Julai, 9mlm
Pej.PAS Bachok,Pantai Irama

Penceramah - cheGuBard-SAMM, Abby Abadi, YB Dato'Hj Omar (Adun Perupok)

Selepas itu ada street soccer /cabutan bertuah menjelang Live Final Euro Saksikan secara LIVE di http://www.ustream.tv/channel/merdeka-rakyat

Manakala sharpshooter akan berceramah di Labu Besar bersama cikgu Azman dan YB Ahmad Kassim sebelum meraikan kemenangan bergaya Italy tumbangkan juara bertahan Sepanyol..

Kepada penyokong Sepanyol..bersiap sedialah untuk terima kekalahan Sepanyol seperti tumbangnya pasukan gergasi England dan German...kah kah kah..ingatlah gergasi umno b-end juga akan tumbang dibenam oleh Pakatan Rakyat pada PRU 13..

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone