SharpShooter Followers

Monday, November 22, 2010

Video program anti ISA diserang penyokong ISA di Penang







Kira-kira 50 Pemuda Umno Pulau Pinang dan orang ramai berkumpul sekitar kompleks Komtar sebagai 'membalas' forum yang membincangkan akta ISA.

Forum itu yang dinamakan'Alat Politik untuk Penindasan' melibatkan pelancaran buku bekas jawatankuasa pusat GERAKAN Toh Kin Woon berjudul Fifty Years Under the ISA (50 tahun bawah ISA).

penang attack on anti isa forum 211110 umno youth violencePeserta perhimpunan 'pro-ISA' - dipimpin ketua Pemuda Umno negeri Norman Dhalan dan Naib Presiden Persatuan Peniaga Komtar Abdul Ghani Mohammad Jiman - menjeritkan slogan "Hidup ISA!", "Halau pengkhianat!" dan "Hanya pencuri dan penyanggak takut ISA".

Mereka berjaya sampai ke depan pentas di mana pemforum dijadual bercakap.

Bagaimanapun, ketika penganjur menjemput mereka turut berhujah, pelawaan itu ditolak.|

Bagaimanapun, ketika itu, sebahagian daripada mereka terus melaungkan "Kekalkan ISA"dan "Yes to ISA! (Ya kepada ISA!)."

Sharpshooter - Mamu Ghani inilah juga dulu yang buat hal tentang Bazar Ramadhan di KOMTAR dan beliau masih berniaga di KOMTAR tingkat tiga hingga sekarang. Pakatan Rakyat tidak pernah menghalang beliau berniaga hingga sekarang.

Sebenarnya muka-muka inilah saja yang sering buat demo dan kacau di P.Pinang. Mengapa tak nak buat program sendiri? Buatlah sendiri dan kerajaan Negeri Pakatan Rakyat P.Pinang sediakan tempat untuk berpidato di Padang Kota Lama. Cakaplah puas-puas.

Mamu Ghani kata Pakatan Rakyat pembangkang? kah..kah..kah..sah gila talak la tu..

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/