SharpShooter Followers


Sunday, January 30, 2011

Belum menang sudah berbohong



Azahar Ibrahim yang dicalonkan bagi kerusi UMNO di Dun Tenang terus berbohong kepada pengundi di Dun Tenang ini, kata Azmin Ali.

Azmin berkata, calon BN itu terus berbohong walaupun pendedahan yang dibuat oleh PAS ke atas calon Umno itu sebelum ini bersandarkan fakta-fakta yang benar dan tepat ditambah lagi dokumen-dokumen Mahkamah.

"Namun dia (Azahar) masih tidak malu untuk terus berbohong kepada rakyat di DUN Tenang," ujarnya.

Azmin yang menyentuh isu Azahar yang difailkan sebagai defendan pertama dalam saman sivil yang difailkan pada 2009, Norhana dan melelong tanah milik ahli perniagaan Mansor Mohammad pada 2008 itu mengulas,

"Belum pun diangkat menjadi wakil rakyat, baru jadi ADO sudah selesaikan (lelong) tanah di DUN Tenang.

"Sudah selesaikan 8 ekar tanah rakyat. Apatah lagi jika diangkat sebagai wakil rakyat, mungkin seluruh tanah negeri Johor ini diselesaikannya,

Bulan Febuari ini kes itu akan di bicarakan di Mahkamah Tinggi Muar, mana boleh dia (Azahar) kata isu itu sudah selesai" selarnya.

Justeru itu beliau menyeru pengundi di Dun Tenang ini memilih calon PAS, Cikgu Mala yang bermaruah dan berkredibiliti serta berwibawa dan juga seorang pendidik yang pernah mendidik anak bangsa.

Tambahnya, memilih Cikgu Mala boleh mengangkat martabat rakyat dan bangsa sekaligus menolak pemimpin yang bermasalah, merompak yang juga perasuah.

Sharpshooter - Semoga pengundi Tenang mengundi dalam keadaan tenang dan dengan tenangnya memilih Cikgu Normala Sudirman sebagai wakil rakyat mereka di Tenang.

Teringat pantun YB Chang Lih Kang Adun Teja

Buah nenas buah tembikai
Presiden MCA apa pun tak pakai
Ikan keli ikan haruan
Undi Cikgu Mala bawa perubahan

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/