SharpShooter Followers

Thursday, June 03, 2010

Alahai Khairy....parpu kary menary

Blog dan laman web yang pro kerajaan terus menghentam dan melanyak Khairy tanpa belas kasihan. Khairy dianggap perosak segala perosak dan wajib dinyahkan dari Pemuda UMNO.

Blog parpu kari terus berpesta dan menari. Sedekah pisang di masjid sebab Khairy tidak dilantik jadi menteri.

Khairy dituduh sebagai orang Anwar Ibrahim yang akan menjatuhkan Najib dari dalam. Buktinya apa? Buktinya Khairylah yang memberi passport kepada Anwar ketika Anwar baru dibebaskan pada tahun 2004 untuk ke Jerman jalani pembedahan tulang belakang.

Khairy juga dituduh terlibat membongkar isu Altantuya untuk menjatuhkan Najib.

Khairy juga dituduh bersekongkol dengan Zahid Hamidi dengan membongkar isu enjin jet hilang dan kapal selam tidak boleh tenggelam semata-mata untuk menjatuhkan Najib.

(Gambar dari blog Anak Omak)

Khairy juga dituduh jika beliau masuk ke dalam kabinet Datuk Seri Najib Razak, maka mudahlah beliau untuk “membocorkan” keputusan mesyuarat kabinet kepada “idola”nya Anwar Ibrahim, yang juga Ketua Pembangkang.

Apabila Perasuah seperti Khairy dilantik bagi menganggotai kabinet, usaha Najib untuk membersihkan kerajaan akan menjadi sia-sia oleh kerana perasuah seperti Kkairy berada di dalam kabinet.

Khairy sebagai Ketua Pemuda UMNO juga dianggap lesu hingga munculmya PERKASA untuk menampung kelesuan Pemuda UMNO.

Sementara itu hari ini, ada juga ketua-ketua pemuda umno murahan upahan Khairy yang terus mendesak Najib supaya melantik Khairy menjadi Menteri.

Lobi melobi terus dilakukan agar Khairy dilantik termasuk juga juak-juak pelacur politik murahan senatak katak kotak ezam yang tersentak sebab tidak dilantik menjadi menteri atau timbalan menteri.

Apakah akan berhasil usaha Khairy dan juak-juak balaci pelacur politik senatak katak kotak melobi dan terus melobi bagi mencapai hajat tersebut?

Senatak ezam kini dilihat masuk kem mat sembab kerana menyembah melutut mat sembab tempoh hari.

Mat sembab kini merupakan ancaman kepada Najib bila kebelakangan ini kenyataan mat sembab banyak yang melukakan hati najib dan suaminya rosmah.

Apakah Khary dan senatak akan berjaya hasil usaha mereka? Adakah mat sembab akan terus kekal sebagai Timbalan PM atau Hishamudin sepupu Najib kini kelihatan lebih rapat dengan Najib dan orang harapan Najib akan ambil alih tempat mat sembab?

Sama-sama kita nantikan episod seterusnya...tungguuu.......



* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/