SharpShooter Followers

Friday, March 25, 2011

Aku dah bosan



Beri aku tanda bilakan berakhir
mainan silapmata
tangan seni tukang sihir
Aku dah bosan (3x)
Melayani nafsumu…

Kau sedang tertawa
Bermain benangmu
Sedang maharani menangis
Menonton kisah penyu
Aku dah bosan (3x)
Melayani Angan-angan mu
Aku dah bosan (3x)
Melayani Angan-angan mu…


Kau masih bermimpi
Bersanding di pelamin
Duda tiga kali
Masih nak jadi pengantin
Aku dah bosan (3x)
Melayani wayang mu..
Aku dah bosan (3x)
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah…

Perlu perubahan perlu keadilan
Perlu memahami erti keindahan
Kurangkan Cengkaman
jangan pergunakan
Semoga aman

Aku dah bosan (3x)
Melayani Angan-angan mu
Aku dah bosan (3x)
Melayani wayang mu

Perlu perubahan perlu keadilan
Perlu memahami erti keindahan
Kurangkan Cengkaman
jangan pergunakan
Semoga aman

Sedang maharani menangis
menonton kisah penyu
Aku dah bosan (3x)
Melayani wayang mu
Aku dah bosan (3x)
Melayani wayang mu

(Perlu perubahan)(33x)

:,

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/