SharpShooter Followers

Saturday, March 26, 2011

Jom pi dengaq pendedahan YB Dato' Johari Abdul malam ini



Mai..malam ni jangan tak mai...isu panas...yang pasti malam ini tidak ada tayangan fitnah video lucah yang dilindungi polis apco.

Tayang fitnah video lucah polis apco tak ganggu..tetapi ceramah semalam polis apco ganggu di Taman Melawati Gombak

Pendedahan panas oleh sahabat lama Dato T memanaskan lagi politik tanah air.

Mahti dedah Eskay mahu jatuhkan Anwar dengan 'apa cara sekalipun'.

SUNGAI BULOH: Seorang kenalan rapat Datuk Shazril Eskay Abdullah yang dipelawa sebagai sebahagian konspirator penayangan video seks di Hotel Carcosa Isnin lalu mendedahkan, ahli perniagaan itu mahu menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan ‘apa cara sekalipun’.

Hal itu didedahkan Mohamad Mahti Abd Rahim, bekas anggota polis yang juga bekas pengawal peribadi kepada Tan Sri Megat Junid selama lebih 20 tahun, yang turut mengenali Eskay.

Beliau mengakui turut mengetahui mengenai penayangan video seks itu dan turut diajak bersama menyertai kumpulan berkenaan tetapi beliau menolaknya.

“Dua hari sebelum tayangan video, Eskay bertanya sama ada saya boleh membantunya dengan menyediakan beberapa orang anggota Unit Tindakan Khas (UTK).

“Ini kerana saya bekas pengawal peribadi menteri, jadi Eskay tahu saya ramai kenalan di kalangan UTK. Tetapi saya tidak membantu,” katanya ketika membuat pendedahan itu di sebuah premis di Sungai Buloh, petang ini.

The Number One

Mahti mengetahui Eskay memang bertekad mahu menjatuhkan Ketua Umum KEADILAN itu dengan apa cara sekalipun dan kerap mengulangi ungkapan betapa kononnya Anwar menipu beliau dan mengambil ‘hak’nya.

“Sejak marahkan Anwar, Eskay mula bercakap buruk mengenai beliau (Anwar) dan pernah berkata: ‘saya akan menjatuhkan Anwar dengan apa jua cara pun’,” katanya.

Si Kitul

Mahti mendedahkan tembelang Eskay kepada media

Mahti berkata, Eskay selepas juga pernah mahu mendedahkan suatu cerita buruk mengenai pelakuan Anwar tetapi beliau enggan mendengarnya tetapi Eskay ada menyatakan tindakan itu untuk ‘the number one’.

“Saya tidak mahu terlibat. Saya ingin beritahu semua ahli politik mengenai manusia bernama Eskay. Dia memang tidak boleh dipercayai dan seorang pembohong.

“Saya tidak mahu ada ahli politik lain yang ‘terkena’ dengannya. Saya tak mahu bersekongkol. Jadi, sebab itu saya memanggil media untuk buat pendedahan ini.

“Bagi saya, Eskay adalah si Kitul. Dia ingin memporak-perandakan negara,” katanya.

Apa cara sekalipun

Mengulas lanjut, Mahti berkata, Eskay mendendami Anwar berikutan keengganan Ketua Pembangkang itu memberi keterangan bagi pihaknya berhubung kes saman syarikatnya terhadap kontraktor utama projek jambatan bengkok, Gerbang Perdana Sdn Bhd.

Beliau yang turut menjadi saksi, ada bersama Eskay di mahkamah bagi kes berkenaan pada 8 Mac lalu dan mendapati ahli perniagaan berkenaan mula bercakap buruk mengenai ketika mahkamah berhenti rehat.

“Sejak marahkan Anwar, Eskay mula bercakap buruk mengenai beliau (Anwar) dan pernah berkata: ‘saya akan menjatuhkan Anwar dengan apa jua cara pun’,” katanya.



* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/