SharpShooter Followers

Monday, March 28, 2011

Anwar wajib berhenti jika terbukti benar...

Chegubard terus memberi penerangan petang dan malam tentang isu-isu terkini termasuk isu video lucah fitnah 3.

Chegubard sepentas bersama Anwar, Guan Eng dan Dato Johari Abdul di Permatang Pauh pada hari Sabtu dua hari lepas.

Kelmarin sebelah petang Chegubard memberi penerangan dan merasmikan penubuhan Keadilan Ranting Kuala Muda Cabang Kepala Batas.

Selepas itu pada sebelah malamnya Chegubard ceramah bersama Bob Lokman di Sg Seluang, Lunas. Sambutan memang amat memberangsangkan kerana isu video lucah menyebabkan rakyat cukup meluat dengan umno yang tidak mahu bincangkan masalah rakyat tentang kenaikan harga barang.

Petang ini Chegubard kini berada di Sg Tiram, Bayan Lepas di Dewan JKKK Sg Tiram dan malam ini Chegubard akan sepentas bersama Mat Sabu di Sg Petani.

Blogger Hijat Panjang "hentam sajalah labu.." turut hadir, beliau baru keluar Hospital Pantai.

Chegubard yang telah menonton video sebanyak dua kali cukup yakin bahawa hero porno dalam video lucah tersebut bukanlah Anwar Ibrahim.
Sebagai anak muda yang dididik dalam reformasi yang cukup tegas, benar kata benar, fitnah kata fitnah, Chegubard sebelum menonton berkata jika benar lelaki tersebut Anwar, Anwar wajib letak jawatan tetapi setelah menonton dua kali, Chegubard cukup yakin, bahawa lelaki dalam video itu bukanlah Anwar.

Ini adalah fitnah jijik yang cukup jahat untuk mengaib dan menjatuhkan Anwar. Semoga Allah memberi kekuatan dan membuktikan kebenaran.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone