SharpShooter Followers

Monday, January 17, 2011

Bantulah anak yatim piatu malang ini.

Bantulah Adik Hairuman Berat mata memandang berat lagi bahu memikulnya.




"Salam sejahtera, di sini kami ingin berkongsi penderitaan adik Hairuman dengan anda semua. Untuk makluman anda adik Hairuman merupakan anak yatim piatu. Dia sudah kehilangan ibu bapanya sejak beliau berumur 5 tahun lagi. Hairuman merupakan anak keempat daripada 6 adik beradik dan dua orang kakaknya adalah golongan OKU.

Kini hanya kakak Hairuman yg bertungkus lumus menyara keluarga dengan pendapatan tidak seberapa iaitu dengan menolong suaminya menjual air buah. Sebelum ini Hairuman cuba membantu meringankan beban keluarganya dengan melakukan dua pekerjaan iaitu bekerja di kilang dan pemungut kelapa sawit.

Malang menimpa keluarga ini apabila Hairuman ditimpa kemalangan semasa memungut kelapa sawit, adik Hairuman terkena kejutan elektrik akibat daripada kabel elektrik yg berkuasa tinggi yang tiba2 terjatuh dan menimpa adik Hairuman. Badan adik Hairuman 50 peratus melecur dan memerlukan kos yang amat tinggi untuk menampung kos perubatan.

Keluarga Adik Hairuman cuba meminta bantuan daripada badan2 yang berkenaan untuk membantu keluarganya dan dirinya tetapi sampai sekarang tidak mendapat sebarang jawapan...


Di sini kami merayu kepada tuan/puan supaya menolong adik hairuman..walaupun rm1 seorang sudah memadai meringankan beban adik hairuman.

Marilah sama-sama kita membantu adik hairuman setakat terdaya. Di sini saya sertakan bukti mengenai adik hairuman.

Di sini saya sertakan nombor telefon Kakak Hairuman 0183807867 -Maryuni Bt Miskon

No Akaun :162030632448 Maybank

Alamat: no 28 Jalan Desa Mawar 2/11, Seksyen 2,Taman Desa Mawar 45500 Tanjong Karang,Selangor

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/