SharpShooter Followers

Tuesday, August 25, 2009

Rafizah (isteri kedua Rohaizat) kena berhenti belajar.

Sudah jatuh ditimpa tangga. Begitulah nasib yang menimpa kepada Rafizah. Ibu saudara Rafizah memaklumkan kepada saya, Rafizah menghantar sms " Fiza kena bdhenti belajar" . Sms ringkas ini menimbulkan berbagai persoalan.

Adakah Rafizah terpaksa berhenti belajar atau diberhentikan belajar. Saya pernah bercakap sendiri dengan Rafizah selepas penamaan calon, ketika itu beliau masih belajar di UKM Bangi dan sedang mengambil ujian.

Rofizah mengaku beliau begitu tertekan kerana menerima ugutan dan rayuan dari Rohaizat supaya mendiamkan diri. Beliau juga diburu oleh sb, polis dan orang umno hingga terpaksa balik ke Pahang.

Bagaimanapun saya gagal untuk menghubungi Rafizah hari ini, beliau tidak mahu menjawab sebarang panggilan termasuk ibu saudaranya serta bapa saudaranya yang cuba menghubungi beliau.

Sementara itu bapa Rafizah, Mohd Ali memberitahu, YB Tuan Ibrahim Tuan Man telah berjumpa dengannya (bapa Rafizah) dan sedia membantu menyediakan khidmat guaman jika benar Rafizah telah diberhentikan belajar.
Sehingga sekarang Rafizah gagal dikesan di mana beliau berada termasuk bapanya sendiri.

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/