SharpShooter Followers

Monday, August 24, 2009

ROHAIZAT SANGGUP MENIPU UNTUK MENANG PILIHANRAYA

Pada 18 Ogos, saya dihubungi oleh seseorang yang memperkenalkan diri sebagai keluarga Rafizah yang punya 'hubungan' dengan calon b-end, Rohaizat. Individu tersebut menyatakan beliau menghubungi bagi pihak Rafizah yang meminta tolong untuk bersempena Pilihanraya Permatang Pasir untuk menyelesaikan masalah gantung tak bertalinya.

Malam itu saya ke Tanjung Berembang bertemu dengan ibu dan bapa saudara Rafizah.


Menurut ibu saudaranya, siapa Rafizah ?


Rafizah ialah bekas kakitangan pejabat guaman Rohaizat. Ketika itu Rohaizat sudah beristeri, namun dia cakap dengan Rafizah yang dia cintakan Rafizah tetapi tidak boleh hebahkan kerana isterinya yang seorang pensyarah USM lah yang menjadi 'penanggung keluarga'.


Setelah menjalinkan hubungan, akhirnya hubungan itu sampai ke pengetahuan keluarga Rafizah. Keluarga Rafizah mendesak agar Rohaizat menikahi Rafizah. Oleh kerana 'perkara tidak boleh elak' maka Rohaizat terpaksa bersetuju menikahi Rafizah 'secara sulit' pada Mei 2005.

Perkahwinan dilakukan di Pekan, Pahang tanpa daftar di pejabat agama dan menyalahi undang undang syariah negeri Pahang.


Rafizah mengandung, malangnya Rohaizat tak mengaku ia anaknya. Rohaizat telah menghantar Rafizah untuk menggugurkan kandungan di sebuah Klinik di Nibong Tebal.


Akibat desakan Rafizah dan ugutan maka pernikahan tersebut menurut maklumat keluarganya telah didaftarkan di Mahkamah Syariah Pekan Pahang dengan membayar denda. Namun semua masih 'disulitkan'. Rafizah 'dimasukkan ke sebuah IPTA untuk melanjutkan pelajaran.

Menurut Rafizah sendiri, dia sudah amat - amat tertekan dijadikan 'boneka mainan'. Dia digantung tidak bertali. Bila berjumpa Rohaizat akan hamburkan macam - macam janji manis tetapi akhirnya dia masih seperti digantung tidak bertali.


Apabila saya tanya sendiri apa yang Rafizah mahukan. Dia menjawab dia tak nak satu sen pun...dia cuma mahu keadilan untuk dirinya....dia mahu diceraikan....


Rayuan dengan titisan air mata untuk katanya minta tolong untuk buat Rohaizat sedar.


Di mana Rafizah sekarang ?


Rafizah kali terakhir dihubungi dia dalam keadaan tertekan dan ketakutan. Dia beritahu dia dihubungi perbagai orang termasuk pemimpin Umno, Sb dan polis....Rohaizat juga ada telefon 'ugut dan rayu' agar jangan dedahkan apa - apa masa kempen pilihanraya. Rohaizat janji akan selesai selepas pilihanraya.....


Persoalannya selesai macam mana ? Bukan sekali janji manis Rohaizat hamburkan akhirnya hancur macam tu saja... adakah janji manis Rohaizat kepada Rafizah sama seperti janji manis b-end kepada pengundi....


Di bawah ini klip rakaman percakapan bapa Rafizah yang menyatakan beliau sendiri yang menikahkan Rafizah.






Klip rakaman Ibu saudara Rafizah mengenai perkahwinan Rohaizat.




Rupanya ada alasan 'besar' kenapa semua nya dirahsiakan.... Klinik Lim, Nibong Tebal menjadi saksi...



* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/