SharpShooter Followers

Saturday, February 12, 2011

Perhimpunan meraikan kejayaan rakyat Mesir


Dari Facebook LeeSlimShady SAMM

Jangan Lupa!

Jumaaat: 18.02.2011
Tempat: sekitar masjid KLCC
bila: jam 2.00 tengahari(Lepas Solat Jumaat)

Semua dijemput beramai-ramai untuk MERAIKAN REVOLUSI !

Mesir dalam kegemilangan Kebangkitan Revolusi

Sejak Kelahiran Nabi Yusuf a.s, hingga pengembaraan Iskandar Zulkarnain dan membawa kepada kelahiran Nabi Musa a.s yang sendiri menyaksikan kezaliman firaun, bangsa mesir terus melarikan diri dan tidak mengambil keputusan untuk melawan.

Tetapi hari ini Mesir ke arah satu kegemilangan intifada semenjak Ikwanul Muslimin, sebuah gerakan Islam yang telah melahirkan Fatah dan Hamas ditindas dan diharamkan kini membawa ke arah sebuah kebangkitan.

Kebangkitan yang dilihat sebagai rentetan sejarah kebangkitan umat manusia menentang ketidakadilan. Revolusi rakyat China, Bolsheviks, Revolusi Islam Iran dan Revolusi Jasmin Tunisia menjadi inspirasi kepada kebangkitan melawan.

Bumi yang menjadi kelahiran para anbiya' kini menjadi medan menuntut erti keadilan menyahkan barua - barua Israel dari muka bumi Mesir. Demonstrasi berturut - turut menjadi satu pengajaran pada para diktator.

Hari ini umat manusia meraikan pesta demokrasi, kemahuan dan hak mesti dituntut bukan di turut. Berita selanjutnya di sini.

AKHIRNYA setelah 18 hari berhimpun, berdemo, mendesak hingga ratusan rakyat marhaen yang terkorban, akhirnya Hosni Mubarak pergi jua....

Inilah yang dikatakan "kuasa rakyat kuasa keramat".... Ambillah iktibar buat semua pemimpin, jangan sombong dan angkuh serta menindas rakyat bila berkuasa...

OLEH ITU MARI KITA MERAIKAN KEJAYAAN KEBANGKITAN REVOLUSI RAKYAT JUMAAT INI!!!!!!!

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/