SharpShooter Followers

Thursday, February 24, 2011

1 Libya 1 Israel 1 Malaysia

Align Center

Berita TV Selangor tentang Gaddafi



Sumpah Gaddafi 1 Libya 1 Israel - Beliau bersmpah akan terus kekal sebagai pemimpin Libya dan bersedia "mati syahid" bagi mempertahankan tanah airnya.

Beliau juga memerintahkan polis dan tentera menghancurkan pemberontak yang cuba menggugat pemerintahannya selama 41 tahun dan memberi amaran penunjuk perasaan akan diperangi sehingga ke titisan darah terakhir.

Bila rakyat sudah terlalu marah kerana zalim dan menindas rakyat..beginilah jadinya...gambar Gadaffi dipijak dan mungkinkah akhirnya Gaddafi akan lari ke luar negara seperti Hosni Mubarak...

Sampai kanak-kanak pun benci Gaddafi...


Apa pula sumpah anak Gaddafi 1 Libya 1 Israel - Beliau berkata bahawa ayahnya tetap bertanggung jawab sebagai pimpinan negara dengan dukungan tentera dan akan "melawan sampai laki-laki terakhir, wanita terakhir, peluru terakhir. "

Wanita Libya sanggup bangkit melawan..mereka pertaruhkan nyawa mereka demi menumbangkan rejim Gaddafi..sudah lebih seribu rakyat Libya yang terkorban...


Apa pula sumpah najib 1 Malaysia 1 Israel - "Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!"


Kata najib lagi "Sanggupkah kita menyerahkan Malaysia tercinta ini kepada pengkhianat bangsa dan tanah air?"


Adakah ini 1 Malaysia 1 Israel adalah satu kebetulan? Adakah benar najib tidak meniru 1 Israel? Akibatnya 4 Ahli Parlimen Anwar, Azmin, Sivarasa dan Karpal Singh digantong selama 6 bulan kerana isu 1 Malaysia 1 Israel.

Bila anak muda dan rakyat bangkit melawan pemerintah yang menindas...akhirnya gambar najib dipijak...adakah akhirnya najib juga akan lari ke luar negara seperti Hosni Mubarak...


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/