SharpShooter Followers

Tuesday, August 25, 2009

Hishamudin dan Muhyidin pembohong besar

Muhyidin berkata beliau kesal kerana petugas PAS telah menghalang pengundi b-end dari keluar mengundi.

Manakala Hishamudin pula berkata beliau kecewa kerana PAS tidak akur dengan arahan SPR supaya tiada perayu undi pada hari mengundi. Kemudian beliau mengarahkan SPRM untuk menyiasat.

Kenapa nak arah SPRM untuk menyiasat pula? SPRM ke SPR? he..he.. dengan wajah yang amat kecewa beliau muncul di TV3 suku.

Manakala Pengerusi SPR pula beliau amat berpuuas hati dengan perjalanan mengundi hari ini.


Benarkah petugas PAS telah menghalang pengundi b-end keluar mengundi? Kalau betul, di mana? bila? jam berapa? siapakah pengundi itu? siapakah petugas PAS yang telah menghalang pengundi itu?

Sebenarnya inilah sikap Muhyidin yang tidak dapat menerima kekalahan lalu melemparkan fitnah kepada PAS. Saya cabar beliau untuk buktikan jika ianya benar-benar berlaku.

Kepada Hishamudin pula, nak bohong tu agak-agak la...mungkin 1 Malaysia orang umno dan b-end percaya dengan kata-kata seorang pak menteri seperti kamu. Tapi bagi rakyat yang menyokong Pakatan Rakyat ianya merupakan satu lawak Ramadhan. he.he..
Gambar di atas tu siapa? perayu umno palsukah? habis yang riuh 1 malaya kononnya pemuda umno kepala batas kena baling batu itu palsukah?
Lu fikirlah sendiri...


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/