SharpShooter Followers

Wednesday, August 12, 2009

'LORD NAJIB ALTANTUYA' tumbang di Batu Cave

'Lord Najib Altantuya' akhirnya tumbang di Batu Cave semalam. Serangan blogger berterusan dalam internet membuatkan Najib tidur tak lena, mandi tak basah.

Sudah pasti PAS mungkin akan menang dengan lebih besar di Permatang Pasir.

Tidak perlu susah-susah. Pasang Poster 'LORD NAJIB ALTANTUYA' sudah cukup membuat orang Melayu khususnya di Permatang Pasir akan menolak umno dan mengundi PAS.

Gambar di sebelah kiri juga sudah menggambarkan segalanya. InsyaAllah Pas akan menang besar di Permatang Pasir. Ayoyo...Najib..Rosmah..

Sementara itu Replika gergasi perdana menteri di perkarangan kompleks kuil Batu Caves telah dirobohkan semalam.

Mereka menyifatkan imej besar itu
bertentangan dengan sikap Umno yang membantah keras replika Datuk Seri Anwar Ibrahim, di simpang utama kira-kira dua kilometer dari kuil tersebut, tahun lalu.

Blog rasmi ADUN Batu Caves Amirudin Shari kelmarin menerbitkan tulisan yang menempelak pemimpin Umno dan bekas mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin yang disifatkan sebagai "bising bagai nak rak" terhadap replika Anwar tetapi berdiam diri terhadap replika Datuk Seri Najib Razak.

Ahli jawatankuasa kuil itu N Sivakumar bagaimanapun menjelaskan bahawa replika perdana menteri diturunkan selepas tamat festival tiga hari Satu Malaysia kelmarin.

Replika Najib berwajah tanpa senyuman yang sedang mengangkat tangan kanannya, sementara tangan kirinya di belakang, didirikan di hadapan pintu masuk kuil berkenaan.

Ia terletak kira-kira 50 meter di bahagian depan patung Dewa Muruga berwarna emas yang menjadi mercu tanda destinasi tumpuan pelancong itu.

Imej berketinggian kira-kira 10 meter itu memaparkan imej Najib berkemeja oren – warna yang dikaitkan dengan pertubuhan Hindraf dan berseluar hitam dalam keadaan seolah-olah sedang melangkah.

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/