SharpShooter Followers

Tuesday, August 04, 2009

Terimakasih kepada 24,006 pengunjung

Saya ingin merakamkan jutaan terimakasih kepada 24,006 pengunjung Blog SharpShooter dalam tempoh sebulan bermula dari 3 Julai 2009 - 4 Ogos 2009 mengikut laporan 'monitoring' web-stat.com ke atas blog SharpShooter.

Saya ingin mengucap jutaan terimakasih kepada Zul Mamak, Hijat Panjang, Zul Aloha, Azrizal, Zulonenie dan sahabat-sahabat lain yang memberi tunjuk ajar kepada saya yang 'memang terkurang ajar' dalam ilmu blog nie, tapi yang pasti saya tidak sambung belajar...macam sahabat Cikgu Bard sorang tu.. belajar ke Australia dengar citernya..tapi entahlah...

Terimakasih kepada Laman M@RHAEN dan Tranungkite.net yang selalu keluarkan artikal saya, Wartamaya dan lain-lain yang buat link ke blog saya yang kerdil ini.

Tidak lupa juga jutaan terimakasih kepada 25 orang yang menjadi ahli pengikut setia dan juga kepada yang selalu memberi komen dalam blog SharpShooter.

Tidak lupa juga kepada Rodhi Yayasan Aman yang selalu perbaiki laptop bila ada masalah.Semoga Allah beri kekuatan dan kemenangan serta Rahmat kepada kita semua. Takbir dan salam reformasi.... Amizudin Ahmat (Din Binjai)













* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *

Kalau Takut Dipukul Badai...
Usah Berumah Di Tepi Pantai...

Amizudin Ahmat

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/