SharpShooter Followers

Thursday, September 30, 2010

Azmin dituduh serah isteri dan dirinya diliwat Anwar



Temubual khas bersama bekas timbalan ketua AMK, sdr mohd zahid md arip yang kini menganggotai umno dan juga ahli dewan tertinggi perkasa.

beliau juga merupakan cucu kepada mantan timbalan perdana menteri di zaman tun dr mahathir dahulu, iaitu tun ghaffar baba.. rakaman dibuat di subang jaya, selangor

Sharpshooter :- Jika kita tonton video tersebut, secara jelas dan terang zahid mat arip menuduh Azmin serahkan isterinya dan dirinya kepada Anwar untuk nafsu sex Anwar. Satu kenyataan yang cukup biadap dan tak beradab.

Azmin wajib saman saja malaun zahid ni yang mana dahulu merekalah yang bergantung pada "telur" Azmin meminta wang ehsan setiap bulan.

Chegu Bard pernah beritahu tentang zahid mat arip yang pernah menuduh Ghani Haron ada hubungan "luar biasa" dengan Isteri Ezam sewaktu senatak ezam dua tahun dalam penjara.Berita lanjut di sini.

Sharpshooter bersetuju dengan Chegu Bard, tolak politik selak kain yang tidak memberi manfaat kepada generasi muda dan kita sepatutnya tumpu pada politik mengenai dasar, rasuah, salah laku, pentadbiran dan sebagainya perlu diutamakan bukannya politik selak kain.

Sian Rafizi....zahid tuduh Anwar sokong Rafizi sebab Rafizi "jambu" sahaja bukan kerana cerdik sangat budak tu..kata Zahid.


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/