SharpShooter Followers

Monday, September 27, 2010

PAS akan galas harapan Pakatan Rakyat di Galas

Al-Fatihah buat ADUN Galas YB Che Hashim yang telah kembali ke rahmatullah. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat Allah SWT. Allahyarham Che Hashim yang menghidap kanser usus meninggal dunia di Pusat Perubatan Kg Baru di sini petang ini. Perkara itu disahkan oleh naib presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar menerusi twitternya sebentar tadi.

Beliau disahkan menghidap penyakit tersebut sejak Mei tahun lalu selepas batuk mengeluarkan darah. Susulan itu beliau menjalani pembedahan di The First People's Hospital Fu San, Beijing selepas menerima rawatan di salah sebuah hospital di Kuala Lumpur selama tiga bulan.

Pada pilihanraya umum ke 12 yang lepas, PAS memenangi kerusi DUN N45 Galas dengan majoriti kecil iaitu 646 dimana Calon Pas YB Chek Hashim Selema mengalahkan Calon BN iaitu En Mohamad Saufi Deraman, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Gua Musang (pada masa itu) yang juga penyandang bagi kawasan berkenaan.

Sharpshooter : Al-Fatihah...semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang beriman..amin...

Pasti pilihanraya kecil yang sengit akan berlaku. UMNO akan bermati-matian untuk merampas kerusi tersebut.

PAS akan galas harapan besar Pakatan Rakyat di Galas untuk mempertahankan kerusi tersebut.

Sewajibnya pilihanraya kecil di Manek Urai diambil iktibar. Muhasabah jalan terbaik untuk terus mencapai kemenangan..InsyaAllah..takbir..

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/