SharpShooter Followers

Thursday, September 23, 2010

Keprihatinan AMK Tasek Gelugor

Pegawai Penyelaras KADUN Teluk Air Tawar, En Salehin Mohamed bersama Angkatan Muda Keadilan Tasek Gelugor telah mengadakan Program Kembara Ramadhan bagi menyampaikan sumbangan keperluan menyambut Hari Raya kepada orang-orang miskin, Ibu Tunggal dan orang kurang upaya.

Kawasan yang terlibat seperti Bagan Tambang, Kampung Setul, Permatang Binjai, Kampung Contoh dan Bagan Ajam.

Keprihatinan AMK Tasek Gelugor wajar dicontohi. Inilah salah satu cara AMK Tasek Gelugor untuk menawan kerusi umno yang masih agak kuat di sebelah utara Seberang Perai iaitu Parlimen Kepala Batas dan Tasek Gelugor.

Namun begitu AMK Tasek Gelugor yakin senario politik sudah mula berubah apabila kebanyakkan orang Melayu kawasan ini sudah mula sedar bahawa kerajaan PakatanRakyat yang memerintah P.Pinang hari ini jauh lebih baik dari kerajaan umno dan bn.

Wang Ehsan kepada Warga Emas adalah salah satu contoh di mana sejak dari dahulu kerajaan umno bn tidak pernah memberinya malah di peringkat awal umno menghasut orang kampung mengatakan bahawa ini semua adalah satu pembohongan kerajaan Pakatn Rakyat.

Tetapi setelah perkara ini menjadi satu realiti, maka orang kampong sudah mula sedar bahawa mereka selama ini telah ditipu oleh umno bukannya kerajaan Pakatan Rakyat. Terbaru, oleh kerana umno sedar kesannya kepada masa depan umno tergugat, umno telah sebarkan fitnah lagi dengan mengatakan bahawa wang ehsan warga emas adalah duit judi.

Begitulah sikap umno yang dari dulu, kini dan selamanya...menipu orang Melayu. Syabas kepada Penyelaras Kadun Teluk Ayer Tawar dan AMK Tasek Gelugor yang kini diterajui oleh Ketua baru bernama Syed Mikael Rizal Aidid. Semoga usaha menawan Dun Teluk Ayer Tawar menjadi realiti bukan lagi fantasi.


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/