SharpShooter Followers

Wednesday, September 08, 2010

Jom shopping di UP TOWN PERDA

Bandar Perda Bukit Mertajam bukan lagi tempat asing bagi penduduk P.Pinang. Bandar yang begitu pesat membangun di mana terletaknya bangunan MPSP.

Kewujudan tempat shopping UP-Town Bandar Perda pada jam 8.00 malam hingga 2.00 pagi telah menghidupkan lagi Bandar Perda ini. Rugi kalau anda tidak singgah dan tinjau tempat ini...macam-macam ada...pi jangan tak pi ok...



Pesanan Penganjur UP-Town Bandar Perda

SEMPENA BULAN YANG MULIA INI , PIHAK PENGANJUR MEMINTA AGAR KEPADA PIHAK PEMBELI / PENGGUNA ADIK & KAKAK BERADAPLAH SEDIKIT DARI SEGI BERPAKAIAN TUTUPLAH AURAT SAMA . DI BULAN YANG MULIA INI APA YANG PENTING KITA NAK MENCARI KEBERKATAN SAMADA PIHAK PENGANJUR , PENIAGA DAN ORANG RAMAI

Kami pihak penganjur memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat sebarang kelemahan dan kekurangan.

Kami memang bercita-cita nak buat macam di Kelantan
1. ada tempat solat
2. ada ceramah peringatan
3. ada tazkirah
4. ada risala
h bab agama
5. sumbangan kepada fakir meskin
6. dll

Yang dapat kita lakukan hanya 20% sahaja

1. contoh pihak penganjur telah mengeluarkan hamper untuk fakir meskin untuk diagihkan kepada penduduk sekitar ptg rawa , padang lallang , simpang ampat , ptg batu dan bandar perda . kurang lebih 50 orang yang layak dapat . Kita biaya lebih kurang RM 2000.00 lebih untuk tujuan tersebut .



2.Tuan Hj Mohd Sabu & CM YAB Tuan Lim Guan Eng datang memberi topi sebagai lawatan pimpinan PR begitu juga dengan Ahli Majlis En Amir dan En Farid .

Masa-masa akan datang kita akan perkemaskan dengan sebaik mungkin , itupun sekiranya diberi mandat untuk menjadi penganjur .



Layari Mini Up-Town Bandar Perda di sini.


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/