SharpShooter Followers

Monday, October 11, 2010

Sharpshooter dan Zulkifli dipanggil Polis Bukit Aman untuk siasatan kes Rahimi


11 Oktober 2010 - jam 11:20 pagi, Sharpshooter menerima panggilan dari Supritendan Meor dari Polis Bukit Aman yang tak pernah aman untuk melengkapkan siasatan berhubung isu Rahimi.

Selepas Rahimi membuat laporan polis pada 6 Oktober 2010 di Balai Polis Klang, dalam siasatan awal polis terhadap laporan polis Rahimi, selain nama peguam Anwar Lathefa dan Saiful Izham Ramli, nama sharpshooter dan Zulikifli Ibrahim juga disebut kerana kami berdualah yang menjaga Rahimi selama 5 hari 4 malam.

Pada mulanya Supritendan Meor mahu berjumpa di IPD Perda Bukit Mertajam pada hari Rabu, 13 Oktober 2010 jam 10 pagi tetapi oleh kerana kami berdua akan ke Kuala Lumpur pada hari tersebut maka akhirnya kami berdua akan dipanggil untuk siasatan di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman Bukit Perdana sekitar jam 5 petang.

Kelmarin peguam Anwar puan Latheefa telah mengubungi sharpshooter dan katanya beliau dan Saiful Izham Ramli telah dipanggil oleh Polis Bukit Aman pada hari Selasa (12 Oktober 2010) untuk beri keterangan.

Pihak peguam Anwar juga sedang menyiapkan saman terhadap Rahimi dan akan umum dalam masa terdekat. Sebab itu sharpshooter tangguh sementara kisah sebenar tentang Rahimi sebab kami berdua akan menjadi saksi dalam kes saman terhadap Rahimi di Mahkamah

Sharpshooter dan Zulkifli Ibrahim kedua-duanya adalah Exco Amk Pusat dan kami akan hadir ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman Bukit Perdana jam 5 petang pada hari Rabu ini.

Berani kerana benar....kami tahu Rahimi sebenarnya berbohong dan berusaha membersihkan nama Najib dan Rosmah dan dalang sebenar dalam isu Rahimi adalah senatak Raja Sesumpah.



* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/