SharpShooter Followers

Monday, October 04, 2010

Inilah punca Keadilan diserang teruk

Sharpshooter :- Pemilihan Keadilan 2010 diserang teruk oleh media arus perdana kerana ada dua tiga insiden kecoh di sesetengah Cabang. Biasalah hanya yang buruk tentang Keadilan sahaja diterbitkan oleh media arus perdana.

Sebenarnya UMNO BN memang gentar dan takut dengan penerimaan rakyat dari Perlis hingga ke Sabah tentang Keadilan. Mereka tahu Keadilan mampu berkembang dengan begitu pesat.

Mahu tidak mahu mereka terpaksa guna berbagai cara untuk memusnahkan Keadilan. Ahli Keadilan wajib berbangga dengan penerimaan ahli baru tetapi dalam masa yang sama kita tidak boleh menafikan wujudnya "musang berbulu ayam" yang menyelinap masuk ke dalam Keadilan untuk membuat huru hara.

Semoga Keadilan akan terus maju bersama Pakatan Rakyat dan akan dapat mempertahankan kerusi PAS di Galas seterusnya berjaya menawan Putrajaya.

Cuba lihat gambar di bawah, inilah punca umno serang teruk Keadilan kerana mereka tahu kekuatan Keadilan luar biasa.

Program:
Konvoi dan Majlis penerimaan ahli baru dan penubuhan 18 ranting baru KEADILAN Sabah

Tarikh: 2 Oktober 2010
Lokasi: Kg Entilibon 1, Tongod, Sabah





Para peserta "Konvoi Pengiring" adalah 100% golongan belia bawah 40 tahun dan layak mengundi. Satu keberanian yg tinggi utk menidakkan kuasa monopoli dan penindasan berterusan BN kpd negeri Sabah. Syabas kpd Ckg Jalibin Paidi, tuan mmg hebat krn berjaya menawan hati semua golongan di sini baik tua atau muda. 2 Thumbs Up!








Belia-belia yg menjayakan konvoi tanpa dibayar apa-apa malah mereka sanggup mengeluarkan belanja minyak sendiri, semangat yg begitu tinggi yg ditunjukkan oleh belia-belia di Dun Kuamut. Syabas, 2 thumbs up buat mereka!!


















boleh dikatakan hampir setiap rmh di kg ini ada bendera PKR...bye-bye UPKO dan BN >>>>>>>>> :p










Kehadiran yg berkualiti dan mantap...amaran awal kpd UPKO/BN di kwsn ini supaya jangan terlalu mendabik dada menampakkan kesombongan kamu. Awas, rakyat akan menghukum dan menguburkan BN pd pru13 nnt, insya'Allah, Amin




Bantuan berupa beras yang diagihkan kpd penduduk2 sekitar yg miskin tegar. Tahniah kpd dermawan-dermawan PKR, semoga sumbangan ikhlas tuan2 dan puan2 itu akan dibalas oleh Allah swt dgn kejayaan di dunia dan akhirat. Amin


Bekas-bekas ahli UPKO, PBS dan UMNO yg berani membuat perubahan, malah mengetuai ranting baru masing-masing...inilah wajah2 perwira bangsa dan negara. Alhamdulillah


































Setinggi penghargaan dan jutaan terima kasih kpd anggota-anggota RELA yg sudi membantu mengawal lalulintas semasa konvoi dan menjaga keamanan di tempat ceramah. Salute to all of you bro......!!!







Sumber: FB "Ady Kaloy"


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/